Tall

Quan parlem del tall de cabell per a nosaltres és crear, transformar i comunicar el look que estàs buscant, amb la finalitat
de l’èxit.
Agafa la teva cita!

Pentinat

Per a nosaltres pentinar és una forma de marcar estil, moda, en qualsevol moment del dia o nit perquè et sentis especial i bella.
T’esperem

Color

Amb la combinació de colors creatius crearem el teu color desitjat per ressaltar
les teves faccions i aportar brillantor al cabell.
Animat al canvi.

Nenes i nens

Cuidem amb afecte i dedicació el cabell dels més petits de la casa.
Cuidar el seu cabell també és molt important.

Maquillatge

És la part preferida de la teva imatge, ens agrada que vegis teves faccions naturals, donar-li llum a la teva pell i sobretot que et sentis radiant amb el teu estil de maquillatge triat.
T’apuntes

Meritxell Fonoll
La ubicació del Saló permet donar un servei privat i discret. La decoració del Saló permet gaudir d'un entorn modern i exclusiu.
Del servei destacaria un assessorament personalitzat en funció de les teves necessitats, estil i fesomia.
Lourdes Prat
No es fácil que cuando tienes una melena muy abundante, y larga, aparezcas por primera vez en una peluquería y te reciban de una manera tan positiva y con tantas ganas de trabajar tu cabello. Tampoco es fácil escoger donde ir cuando tienes este tipo de pelo, ya que muchas veces no dedican el tiempo suficiente a tu melena para que quede en perfectas condiciones.

El cabello es una de nuestras señas de identidad más importante. Ir a que nos peinen, y sobre todo a que nos corten, o cambien el color es en ocasiones un peligro. Dependiendo de en manos de quien te pones, la experiencia en sí puede ser estupenda o muy desagradable.

El local de Carla no lo encuentras por casualidad, y en cuanto llegas, te sorprende por su decoración minimalista, muy moderna, super elegante y con materiales y secadores de máxima calidad

He de confesar que tras mucho tiempo sin atreverme a pisar una "pelu", y tras mucho buscar por las redes, el Instagram de Carla me sedujo por los colores de las melenas, los reflejos, la diversidad de mechas que presenta y los cortes modernos y bonitos....

Conocer a Carla ha sido todo un acierto, desde el minuto uno me di cuenta que había acertado de pleno al ir a visitarla para que arreglara mi pelo. Carla es una gran profesional, además de una persona muy atenta y divertida. Es muy agradable, te hace pasar un muy buen rato y sobre todo inspira confianza a la hora de dejar en sus manos el cambio de look.

Carla se atreve con todo tipo de cabello, tonos, colores y cortes. Es una excelente consejera y muy buena en todo lo que hace con el pelo.
Os la recomiendo al 100 %. Saldréis de su salón muy contentas por el trato recibido y satisfechas por el resultado.

Lourdes Prat
Prensa, Radio y Tv

Lucia Magano
Carla és professionalitat i excel·lència!!

Tall, maquillatge i color sempre magnífic, no confio en ningú més per a la cura del meu cabell.

Claudia Cornella
“La Carla tan excelent i professional com sempre!
Tall i color perfecte..... i els seus pentinats magnífics!! Si tinc un esdeveniment em maquilla de manera natural o sotisficada, segons el moment del dia. Sempre m’aconsella i m’ajuda a buscar la millor opció. Es ràpida i s’ajusta als meus horaris. No puc demanar més!“